Znaleziska, które nie pasują do powyższych działów
GILGIN
Posty: 1705 Rejestracja: 12 wrz 2007, 16:00
Lokalizacja: Toruń
Post
autor: GILGIN » 25 kwie 2008, 22:20
Od jakiego to pojazdu?
warwick
Posty: 1571 Rejestracja: 10 lip 2007, 21:15
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: warwick » 25 kwie 2008, 23:21
Witaj,
jaka jest całkowita szerokość ogniwa??
jeśli ok 280mm to PzKpfw I (ausf.A i B ), a jeśli ok 300mm to PzKpfw II
w każdym bądź razie na pewno PzKpfw
pozdr.warwick
GILGIN
Posty: 1705 Rejestracja: 12 wrz 2007, 16:00
Lokalizacja: Toruń
Post
autor: GILGIN » 26 kwie 2008, 05:37
Wymiary gąski to szerokość 165mm długość 125mm a element pochodzi z Lemit.
Frozzer
Posty: 1272 Rejestracja: 29 lis 2007, 16:55
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:
Post
autor: Frozzer » 26 kwie 2008, 09:38
może być od RSO
warwick
Posty: 1571 Rejestracja: 10 lip 2007, 21:15
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: warwick » 26 kwie 2008, 10:08
ogniwo od RSO wygląda tak
Gilgin coś musiałeś pomylić z wymiarami 165mm to niemożliwe - patrząc na zdjęcie ogniwa na łopacie gdzie widać ze ogniwo jest dłuższe od łopaty wychodziło by ze kopiesz jakimś dziecięcym szpadelkiem takim max 14cm długości
sprawdź jeszcze raz
pozdr.warwick
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
warwick
Posty: 1571 Rejestracja: 10 lip 2007, 21:15
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: warwick » 26 kwie 2008, 21:24
Witam,
to jest ogniwo od PzKpfw I zmierzone z miarką w ręku
- zdjęcie zaczerpnięte z forum O.
Twoje ogniwo wygląda tak samo ale jeśli faktycznie różni się wymiarami to nie mam pojęcia co to jest
pozdr.warwick
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Frozzer
Posty: 1272 Rejestracja: 29 lis 2007, 16:55
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:
Post
autor: Frozzer » 26 kwie 2008, 22:35
a ja wiem
to ogniwo od Borgwarda - jednoosobowego ciągnika do przewożenia ładunków wybuchowych
jedna z wersji tego pojazdu miała właśnie gąsienice identyczne wyglądem z gąsienicami od panzer 1 - jednak o mniejszych rozmiarach
pojazd używany przez caly okres wojny, szczególnie pod jej koniec - gdzie wykorzystywano każdy dostępny sprzęt
http://wilk.wpk.p.lodz.pl/~whatfor/sdkf ... enga_b.htm
Na początku 1945 roku, niektóre wozy przebudowano na pojazdy przeciwpancerne, wyposażając je w trzy "rury przeciwpancerne" - "Panzerschreckrohren". Zostały one użyte przede wszystkim w bitwie o Berlin, gdzie występowały jako Panzerjäger Wanze.
W marcu 1945 istniało jeszcze 397 pojazdów Borgward B IV Ausf. C, które były następująco rozlokowane:
- 73 w Urzędach Zaopatrzenia (Zeugämtern),
- 114 w Wojskach Zapasowych,
- 131 w warsztatach naprawczych
- 79 [!] w jednostkach frontowych.
http://wilk.wpk.p.lodz.pl/~whatfor/wanze.htm
GILGIN
Posty: 1705 Rejestracja: 12 wrz 2007, 16:00
Lokalizacja: Toruń
Post
autor: GILGIN » 27 kwie 2008, 08:35
No no ciekawa sprawa pytanie tylko czy istnieje prawdopodobieństwo iż takowy sprzęt został zniszczony w Lemitach.
Frozzer
Posty: 1272 Rejestracja: 29 lis 2007, 16:55
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:
Post
autor: Frozzer » 27 kwie 2008, 08:38
nie musiał on być zniszczony
wystarczy że w polowych warsztatach naprawczych mieli od niego ogniwa